Chatbot

Nabízíme tvorbu a správu chatbota na Facebooku. Jedná se o automatizovaný software, který za vás bude prodávat, komunikovat se zákazníky a prezentovat vaši firmu na Facebooku a v Messengeru. Chatbot dokáže v mnoha odvětvích nahradit podporu, odpovídá na zprávy 24/7 a vaši zákazníci si přes něj mohou například cokoliv rezervovat, objednat či prohlížet vaši nabídku.

Jak vypadá chatbot v praxi?

Příklad č. 1: Restaurace

Zde je ukázka, jak by mohl fungovat chatbot pro restauraci. Chatbot ukáže denní nabídku, uživatelé si přes něj mohou rezervovat místa a dále jsou tu i další funkce jako například „travel guide”, kontakty či FAQ. A samozřejmě nechybí ani nabídka dalších služeb jako např. ubytování, kde je opět možno přímo rezervovat pokoje.

V praxi to potom například funguje tak, že se všechna data automaticky odesílají do pracovního mailu firmy – a zároveň se mohou exportovat do Excelové tabulky pro pozdější analýzu (např. do tabulky na Google Disku).

Zároveň v průběhu všech konverzací chatbot postupně sbírá všechna důležitá data o všech uživatelích, což se může později využít při reklamě na sociálních sítích (Facebook, Messenger, Instagram) anebo při remarketingu.

IMG_4922
IMG_4924
IMG_4923
IMG_4926
IMG_4928

Příklad č. 2: Sportovní událost

Jako druhý příklad tu máme chatbota pro sportovní událost. Tento koncept byl pojat tak, aby chatbot fungoval jako rezervační asistentprůvodce celou akcí. Chatbot obsahoval vše od ceníku (a rezervaci) vstupenek přes seznam závodníků, mapu areálu, harmonogram dne až po klasické FAQ (nejčastěji kladené dotazy) a kontakty.

Chatbota v tomto případě mohli využít všichni návštěvníci akce – obsahoval totiž všechny potřebné informace, které mohly návštěvníky zajímat. Během akce se chatbot nezastavil, zaznamenal několik stovek konverzací během jediného dne, prodaly se přes něj vstupenky v hodnotě několika desítek tisíc korun a drtivá většina uživatelů si tuto moderní marketingovou novinku oblíbilo.

IMG_4929
IMG_4930
IMG_4932
IMG_4931
IMG_4933

Jak postupujeme?

Úvodní
analýza

Na úvod s vámi probereme hlavní využití, funkce, cílovou skupinu, komunikační styl a další základní záležitosti, na kterých budeme dále stavět.

Strategie
a cíle

Na základě společné konzultace sestavíme celkový koncept a strategii chatbota. Na řadu přijde také plnění obsahu a nastavování funkcí.

Dokončování
a testování

V předfinální fázi před spuštěním chatbota budeme nejen doplňovat poslední zbytky obsahu, ale také hojně testovat a připravovat vše pro migraci chatbota na vaši FB stránku.

Spuštění a optimalizace

Po doplnění veškerého obsahu a donastavení chatbota budeme průběžně ještě nějakou dobu chatbota sledovat, optimalizovat a vychytáme případné nedostatky.

Co můžeme dále nabídnout?

Kromě samotné tvorby chatbota vám můžeme nabídnout i jeho měsíční (pravidelnou) správu. Máte tedy na výběr, zda vám stačí jednorázové vytvoření chatbota nebo zda využijete i naši správu, která obsahuje průběžnou obměnu obsahu, rozesílání zpráv uživatelům, pravidelné reporty a mnohem více. Správu chatbota všem klientům velmi doporučujeme, jelikož se tím otvírají další cesty, jak rozvíjet vaši marketingovou strategii. A především můžete kdykoliv flexibilně měnit obsah, komunikační styl nebo cokoliv dalšího v rámci chatbota.

Proč si vybrat právě nás?

Jednáme narovinu

Nejsme obrovská digitální agentura, která se stará jen o své přední klienty. U nás každý klient dostane ten nejlepší přístup. Vždy přinášíme výsledky. Jednáme férově.

Každý klient je důležitý

Vždy máte přístup ke všem účtům, můžete si kdykoliv zkontrolovat na čem se pracuje, jaké reklamy běží a co se zvládlo
za dané období.

Soustředíme se na ROI

Výkonnostní kampaně na Facebooku a Instagramu musí vydělávat. Vždy budete vědět, jestli se vám kampaně vyplácí.

Chatbotem to nekončí!

Specializujeme se také na správu sociálních sítí obecně, takže můžeme chatbota na Facebooku využít na 100 %, jelikož chatbot lze napojit i na samotné Facebookové příspěvky.

Máte zájem dozvědět se více nebo se osobně sejít?
Napište nám!